با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مالی اسلامی ایران
ارائه مدلی برای شناسایی چالش‌های ارز‌های مجازی در بازاریابی صنعت بانکداری ایران

علیرضا آقانوری کوپایی؛ اوژن کریمی؛ شهرام هاشم نیا

دوره 8، شماره 1 ، مهر 1400، ، صفحه 153-172

https://doi.org/10.30473/gaa.2021.60433.1510

چکیده
  موضوع و هدف مقاله: پژوهش حاضر با هدف تدوین چارچوبی برای شناسایی چالش‌های ارز‌های مجازی در بازاریابی صنعت بانکداری ایران انجام گردید.روش پژوهش: در مرحله کیفی از نظریه داده بنیاد استفاده گردید. نمونه‌گیری مرحله کیفی با روش در دسترس، شروع و سپس به روش گلوله برفی ادامه یافت. اشباع داده‌ها نیز در 16مصاحبه حاصل گردید. در مجموع 10 مقوله و ...  بیشتر